Doprava a platba

Platební podmínky:

Informaci o ceně zboží včetně DPH uvádíme vždy u nabídky daného produktu.

V současné době můžete platit v internetovém obchodě:

  • převodem na BÚ číslo 2603331836/2010
  • platební brána GoPay
  • dobírkou

Zboží doručujeme jen na území České republiky.

Pokud platíte bezhotovostně, celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet. 

Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu.

 

Dopravní podmínky:

Možnosti dopravy:

  • Balíkovna - na výdejní místo (79 Kč)
  • Balíkovna - na adresu (99 Kč)
  • Osobní odběr (zdarma)
    • Polní 3A, Kozmice 747 11

 Zboží vám dodáme způsobem, který si v košíku vyberete, v nejkratším možném termínu , na vámi zadanou adresu.

Prosíme, myslete na to, že stejně jako my máme povinnost vám zboží řádně doručit, vy máte povinnost ho převzít. Pokud tuto povinnost porušíte, máme právo po vás chtít náhradu škody. Tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo přiměřené náklady na skladování věci. Také máme možnost od smlouvy odstoupit.

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí a překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice atd.). Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

Převzetím zboží zákazník stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 774 524 185. Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat e-mailem prodávajícímu.

Skrytou vadu zásilky je zákazník povinen oznámit dopravci bez odkladu, nejpozději však do tří dnů od data převzetí zásilky a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude dodržena, má dopravce právo reklamaci zamítnout.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.