Obchodní podmínky
Základní údaje:
Dodavatel (dále jen provozovatel):
BcA. Hana Baronová
Polní 515/3a
747 11 Kozmice
Tel.: + 420 774 524 185
IČO: 683 31 983
Objednávka a uzavření kupní smlouvy:
Po odeslání objednávky a jejím následném zpracování bude kupujícímu e-mailem odesláno potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti neprodleně kontaktujte prodávajícího.
Veškeré podané objednávky jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení přijetí objednávky prodávajícím.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
Vlastnické právo na objednané zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Zboží je až do zaplacení majetkem prodávajícího.
Podáním objednávky některým z výše uvedeným způsobem kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech.
Práva a povinnosti prodávajícího:
Veškerá osobní data, která jsou součástí objednávky nebo nám byla sdělena během registrace, jsou považována za důvěrná. Tyto údaje jsou dle zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů chráněny proti zneužití a zásadně nebudou sdělovány třetím osobám. Výjimku představují dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.
Prodávající má povinnost vymazat registrovaného kupujícího z databáze v případě, že o to písemně požádá.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Práva a povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží zasláno.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
Pokud si kupující objednané zboží nepřevezme, bude mu naúčtována cena poštovného a cena zpátečního poštovného.
Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu glassbaronova@seznam.cz, v předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku ve lhůtě 2 hodin řádně stornoval, bude mu zaplacená kupní cena vrácena – odeslána do 3 pracovních dnů zpět, a to bezhotovostním převodem. Pokud kupující stornuje objednávku později, než ve shora uvedené lhůtě 2 hodin, bude prodávající akceptovat takové storno pouze po předchozí dohodě s kupujícím a k akceptaci se předem nezavazuje.
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží podle odstavce 6 novely Občanského
zákoníku č. 367/2000. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím (včetně všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi) poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu) na vlastní náklady. V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné apod.).
Budete-li chtít vrátit zboží kontaktní adresa je:
BcA. Hana Baronová
Polní 515/3a
747 11 Kozmice
Tel.: + 420 774 524 185
e-mail: glassbaronova@seznam.cz
Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy v těchto případech:
Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.
Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu. Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento zaslat e-mailem prodávajícímu. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.
Ochrana osobních údajů:
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků se užívají výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytují se třetím osobám.
Výjimku představují dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá prodávající sosobními údaji zákazníků pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.
Náklady na použití komunikačních prostředků:
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku si nese každá ze stran sama.
Rozpor s kupní smlouvou:
Zákazník má právo v souladu s § 616 odst. 3) občanského zákoníku požadovat výměnu nebo slevu z ceny zboží, pokud věc při převzetí není ve shodě s objednávkou. Například pokud jste omylem obdrželi jiné zboží, než jste si objednali. Tento nárok nelze uplatnit, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu věděl nebo rozpor sám způsobil. Pokud by nastal podobný problém, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese glassbaronova@seznam.cz a my se budeme snažit dát vše bezodkladně do pořádku.
Doba, po kterou zůstává nabídka v platnosti:
Všechny naše ceny jsou platné až do vyprodání zásob.
Platební podmínky:
Informaci o ceně zboží včetně DPH uvádíme vždy u nabídky daného produktu.
V současné době můžete platit v internetovém obchodě:
- převodem na BÚ číslo 2603331836/2010
- platba - brána GoPay
- dobírkou
Zboží doručujeme jen na území České republiky.
Pokud platíte bezhotovostně, celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet.
Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu.
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Prodávající vždy při potvrzení objednávky potvrdí taktéž platnost ceny objednaného zboží. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší, než je uvedená na objednávce, může kupující novou cenu přijmout nebo zrušit objednávku. V případě, že je nová, platná cena nižší, než je cena uvedená na objednávce, bude zboží kupujícímu dodáno za aktuální (nižší) cenu.
Reklamační řád:
Tento reklamační řád byl zpracován dle platného Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle Zákona o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, jenž bylo zakoupeno v internetovém obchodě glassbaronova.cz BcA. Hana Baronová a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Ke každému zboží je přikládán nákupní doklad (prodejka nebo faktura a dodací list, který může sloužit zároveň jako záruční, pokud tento není přiložen přímo od výrobce).
Záruční podmínky:
V případě záruk a záručních podmínek se řídíme zákony České republiky na ochranu spotřebitele.
Není-li na dodacím nebo záručním listě uvedeno jinak, je záruka na dodané zboží 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Pro firemní a profesionální užívání pro právnické osoby je u některého sortimentu stanovena záruční lhůta 12 měsíců (výrobcem, dodavatelem nebo distributorem).
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- mechanickým poškozením, neodborným zacházením či obsluhou
- neoprávněným zásahem do výrobku
- používáním zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedeným v popisu
- zboží bylo poškozeno živly
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním
Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním nepodléhá záruce a není považováno za rozpor s kupní smlouvou dle Občanského zákoníku.
V záruční době přesahující délku záruční doby stanovenou Občanským zákoníkem (zákonná záruční doba), nelze žádat výměnu výrobku nebo uplatnit odstoupení od kupní smlouvy.
Reklamace:
Zákazník může uplatnit reklamaci u dodavatele doručením zboží poštou nebo osobně na adresu:
BcA. Hana Baronová
Polní 515/3a
747 11 Kozmice
Tel.: + 420 774 524 185
e-mail: glassbaronova@seznam.cz
Jak reklamaci uplatnit
- Zboží můžete reklamovat jakkoliv. Zavolejte nám,napište e-mail nebo dopis.
- Prosíme, sdělte nám:
vaše kontaktní údaje, na které vám dáme vědět, jakmile bude reklamace vyřízena
jak se vada projevuje a kdy jste na ni přišli
jak si přejete reklamaci vyřídit
budeme potřebovat i jakýkoliv doklad či prokázání nákupu
- Vadné zboží nám pošlete spolu s reklamačním formulářem. Někdy nám může stačit i jen zaslání fotografie – dali bychom vám vědět. Ideálně nás tedy předem kontaktujte, domluvíme se.
- Zboží při přepravě vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme o pochopení, že pro většinu reklamací (a jejich posouzení) je potřeba zaslat zboží kompletní - opět nás v takovém případě ideálně kontaktujte dopředu, domluvíme se, jestli je to i váš případ.
- Při reklamaci vám pošleme e-mail s potvrzením o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.
Co můžete požadovat
- Výměnu zboží.
- Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji), můžeme vaši volbu upravit.
- Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit.
A to v těchto případech:
- vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme
- vada se projevuje opakovaně
- vada je podstatná
Odstoupit od smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významného charakteru.
V případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo nepřiměřeným zacházením.
Jak vyřídíme reklamaci
- Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme jinak. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vašich kontaktních údajích, které jste vyplnili při reklamaci. Pokud si věc zpátky nepřevezmete, můžeme po vás chtít přiměřené náklady, které se pojí s uskladněním věci.
- Náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, vám proplatíme. O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebudete mít nárok.
Formulář pro odstoupení od smlouvy: Formulář pro odstoupení
Dopravní podmínky:
Zboží vám dodáme způsobem, který si v košíku vyberete, v nejkratším možném termínu , na vámi zadanou adresu.
Prosíme, myslete na to, že stejně jako my máme povinnost vám zboží řádně doručit, vy máte povinnost ho převzít. Pokud tuto povinnost porušíte, máme právo po vás chtít náhradu škody. Tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo přiměřené náklady na skladování věci. Také máme možnost od smlouvy odstoupit.
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí a překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice atd.). Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Převzetím zboží zákazník stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 774 524 185. Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat e-mailem prodávajícímu.
Skrytou vadu zásilky je zákazník povinen oznámit dopravci bez odkladu, nejpozději však do tří dnů od data převzetí zásilky a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude dodržena, má dopravce právo reklamaci zamítnout.
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Platnost obchodních podmínek:
Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu a doplnění těchto obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky jsou v platnosti od 28.11.2025.
